Tartalommarketing stratégia napjainkban. 
Az vagy, ahol megjelensz!


tartalommarketing

A tartalommarketing ma az az eszköz, ami nélkül nem lehet létezni – nem csoda, hogy szinte mindenki alkalmazza. Az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy az eredmények nem mindig alakulnak a várakozásoknak megfelelően. Ennek oka nem az, hogy a tartalommarketing ne lenne hatásos. Sokkal inkább az, hogy nem jól alkalmazzák.

Először is, érdemes tisztában lenni azzal, hogy a tartalommarketing a legritkább esetben azonnal megtérülő befektetés. Ez egy hosszabb távon működő módszer, ami akkor igazán sikeres, ha jól megtervezik, és hagynak időt arra, hogy érvényesüljön a hatása. Az tehát, hogy ma megírod a tartalmat, és jövő héten már látod a hatást, nem reális elvárás – és ez megint csak nem a tartalommarketing hibája.

Másodszor, a tartalommarketing nem merül ki annyiban, hogy telerakod az oldaladat szöveggel, meg írsz pár cikket. Kezdetnek persze jó, de ha a megírt tartalmaidat senki nem olvassa, nem sokra mész vele. Amellett, hogy törekedned kell arra, hogy a keresőben jó helyezést érj el, arról sem árt gondoskodni, hogy megjelenjenek máshol az írásaid, és link is mutasson az oldaladra. 

De hol jelenjenek meg a cikkek?

Hát igen, ez egy kulcskérdés a folyamatban. Ha azt hiszed, mindegy, hol jelensz meg, csak valahol ott legyenek a cikkek, bennük az oldaladra mutató linkkel, akkor tévedsz.

Két okot is tudunk mondani, hogy miért nem mindegy, hol olvasnak téged, és ki hivatkozik rád:

Mert a kereső egyebek mellett az alapján is osztályozza az oldalakat, hogy milyen oldalon hivatkoznak rá. Ha egy olyan honlapon helyezed el a szövegedet és a linkedet, amire nem kattintanak sokan, akkor egyrészt az átkattintások száma is csekély lesz, másrészt a Google sem fog túlzottan relevánsnak tekinteni.

Mert a megítélésedet befolyásolja, hogy hol hallanak rólad. Amennyiben egy színvonalas, sokat látogatott, hiteles honlapon találkoznak veled az emberek, eszerint fognak téged is kategorizálni. De ha egy olyan weboldalon jelensz meg, ami alacsonyabb minőségű, és alig téved oda valaki, a te terméked vagy szolgáltatásod is ebbe a skatulyába kerül.

Minél nívósabb oldalakon kell megjelenni

A feladat tehát egyszerű és világos: olyan oldalakat kell találnod, amik magas minőségűek és forgalmasak, ezután pedig meg kell állapodnod velük, hogy jelentessék meg a cikkedet, benne a hivatkozással az oldaladra.

A baj az, hogy ez csak látszatra egyszerű. Nem könnyű már a lehetőségek felkutatása sem, az pedig egy külön nehézség, hogy meg is kell állapodni az ideálisnak látszó jelöltekkel.

Ezt a feladatot egy kicsit meg lehet könnyíteni, ha a publikáló oldalak felkutatását profikra bízod. Ebben az esetben neked már csak annyit kell tenned, hogy megírod, vagy megíratod az adott cikket, a megjelenést egy nívós oldalon pedig biztosítja az, akinek ez a feladata. A WhitePress éppen ebben a legjobb.

A legjobb elhelyezéseket találhatod meg

A WhitePress rendszerének lényege tulajdonképpen az, hogy összekösse azokat, akik hirdetni szeretnének, azokkal, akik hajlandóak az oldalukon megjelenési felületet biztosítani. Teszi mindezt szinte teljesen automatizáltan, ezzel biztosítva, hogy minél gyorsabban történjenek meg a publikálások.

Természetesen szó sincs arról, hogy ez azt jelentené, hogy véletlenszerűen rendel oldalakat a tartalmakhoz. Egy egyszerű keresőmotor segítségével a rendszerben megkeresheted az igényeidnek leginkább megfelelő megjelenítési ajánlatot. Könnyen és villámgyorsan találhatod meg a számodra ideális lehetőséget.

És hogy mennyi ajánlat közül válogathatsz? Jelenleg mintegy 17 000 vonzó elhelyezési lehetőség van a rendszerben, 9200 blogon és weboldalon – ennyi közül kizárt, hogy ne találd meg az igényeidnek megfelelőt!

Szűrt és válogatott kör

Nem kell amiatt aggódnod, hogy valóban jól fog-e szerepelni a cikked, amit a WhitePressen keresztül helyeztél el: minden potenciális publikálót alaposan ellenőriznek, mielőtt felveszik a rendszerükbe. Hiszen nekik is érdekünk, hogy valóban értékes helyeket kínáljanak. Egyre szigorodó szabályrendszerben megfogalmazott, objektív kritériumok alapján pontozott webhelyek közül válogathatsz.

A publikálók emellett garantálják a cikkek forgalmát: reklámozzák a tartalmat hírlevelekben, a főoldalon, vagy a közösségi médiában a minél nagyobb hatásfok érdekében. Hogy a cikked eredményes szerepléséről magad is meggyőződhess, a WhitePress ingyenesen bocsátja rendelkezésedre a statisztikákat, amik segítségével követheted a teljesítményt.

Így garantált, hogy a tartalom olyan oldalon jelenik meg, ami kellőképpen nívós ahhoz, hogy mind a keresőmotort, mind pedig a látogatókat meggyőzze!

Mi a jó ebben a megjelenést biztosító oldalaknak?

Ők pénzt keresnek azzal, hogy helyet kínálnak a honlapjukon. Természetesen ők sem szeretnének akármilyen tartalmat megjelentetni, így a minőség oda-vissza garantált. Az anyagi haszon mellett az is megemlítendő, hogy értékes tartalmat kapnak az oldalukra, amivel szintén jól járnak.

Az értékes tartalom előállításában is ad segítséget a Whitepress, amennyiben felmerül rá az igény. Saját szövegírókkal dolgoznak, így ha nincs kapacitás a cikkek megírására, ez a szolgáltatás is kérhető – ez mind a hirdetőnek, mind a publikálónak biztosíték a minőségre.

Több ország, több lehetőség

A WhitePress segítségével nemcsak a magyar piacon van lehetőség megjelenni, hanem több európai országban is. Minden esetben biztosítanak helyi copywriteket, valamint csapattámogatást az adott nyelven.

A megjelenés után a rendszer a cikkeket 12 hónapon keresztül nyomon követi. Amennyiben bármilyen változás történik ez alatt az idő alatt a tartalomban, a publikálóval a WhitePress egyezteti a javítást – hirdetőnek semmilyen teendője nincs.

Az előzőekben leírt folyamatok koordinálásában egy automatizált rendszer segít, amit egyszerűen és gyorsan lehet használni. A saját platformon regisztrált fiókban elvégzett beállítások segítségével pillanatok alatt oldható meg a cikkek rendelése, a megfelelő publikálási lehetőségek megtalálása, valamint az anyagok közzététele is.

Ezzel a szolgáltatással mindenki jól jár, hiszen úgy köti össze a keresletet a kínálattal, hogy közben a magas minőséget és a gyorsaságot is garantálja – a tartalommarketing egy új szintjét valósítja meg!