Harc a Google első helyéért! 
Nagy keresőoptimalizálás verseny


    Ugyan már! Harc?! Nem inkább verseny? Szerintünk egyáltalán nem! A keresőoptimalizálás kulcsszóra a legtöbb webes cég optimalizál a maga módján, és ténylegesen harcba száll a Google vagy más keresők elsőhelyéért és nem csak a találatok miatt, hanem a kitüntetett figyelem miatt is. Nyilván aki eltudja mondani az ügyfeleinek, hogy a keresőoptimalizálás szóra az első oldalakon szerepel, az komoly referenciaként említheti ezt a tényt. Arról nem is beszélve, hogy mennyire értékes ha természetes módon találják meg így cégünket.

 harc a Google elsőhelyéért

   Érdekes megfigyelni azonban legtöbb oldal szempontjait, és azt is, hogy a Google kereső miként értékeli és helyezi el a rangsorában őket. A releváns eredményeket nehéz kiértékelni, általában nehéz megmondani kinek az oldala jobb és valóban értékesebb a másiknál. A honlapok kora sok esetben most is döntő az idő szempontjából, ki milyen gyakran posztol eme témában, de a tartalmak minőségétől függetlenül vannak oldalak amik nem igazán mozognak a listában hosszú ideje. A keresőben az első két oldal a legstabilabb, de mióta rendszeresen figyeljük vannak akik az elsőhelyekről mégis vissza csúsztak a második-harmadik oldalra.
A keresőprogramok által legrelevánsabbnak ítélt honlapok akár több aloldallal is mások elé kerülnek és szerencsés esetben további kiemelt linkekkel jelennek meg a keresési eredményekben.

   Fizetett hirdetéssel többen is élnek és írják milyen jól optimalizálnak a keresőkre, magára a keresőoptimalizálás szóra pedig csak sokadik a keresőkben, ami feltétlenül nem azt jelenti, hogy nem értenek hozzá. Hozzátennénk, hogy a kattintások összege egy csinos kis sumát tehet ki az erre hirdetők esetében. Viszont beszédes, hogy olyanok is hirdetnek akik a második vagy harmadik oldalon vannak önerőből, de valamiért mégis megéri, hogy az első oldalon legyenek a keresőoptimalizálás vagy az ehhez kapcsolódó szavakra. Van olyan eset is ahol a honlap nem változik régóta, de mégis hirdet. Előtte pedig a legjobbnak tartották számon. Mi lehet a háttérben?! Elgondolkodtató az biztos.

   Az rászánt idő nagyban befolyásolja majdani helyezésünk, mert a kezdeti lendület könnyen alábbhagyhat, ha lassan jönnek az eredmények. Pedig itt már lassan jönnek, főleg ha keresőoptimalizálás témában akarunk az élre jutni. További nehézség, hogy jól állunk-e a dologhoz és a megfelelő eszközöket használjuk, illetve jók-e a módszereink. Előre ezt nem könnyű megmondani, ha előtte nem végeztünk hasonló tevékenységet.

   A kérdés az, hogy egy ilyen témában milyen módszerekkel jussunk be a legjobbak közé és az is kérdés, hogy védjük meg jó pozícióinkat. Egy jó keretrendszer és egy kiváló tartalom mindenképpen szükséges a kezdéshez.
Aztán jöhetnek életünk legjobb írásai, amire igazán büszkék leszünk..